Jak zorganizować udaną imprezę firmową?

Imprezy firmowe to temat rzeka. Jedni je uwielbiają i traktują jako doskonałą formę relaksu i integracji, inni najchętniej wykorzystaliby najbardziej absurdalną wymówkę, aby się na nich nie pojawiać. Jeśli przypadło Ci w udziale zorganizować imprezę firmową – przeczytaj garść moich wskazówek. Może to właśnie dzięki nim uda Ci się zorganizować imprezę, która wspominana będzie w firmie przez długie lata. Do dzieła!

  1. Jak wybrać dobre miejsce na imprezę firmową?
  2. Imprezy firmowe – kilka cennych wskazówek
  3. Imprezy integracyjne – o czym warto pamiętać?

Zdania na temat imprez firmowych są podzielone – zarówno wśród pracodawców i menedżerów, jak również samych pracowników. Większość firm jednak decyduje się na ich organizację, szczególnie w okolicach świąt (np. firmowa wigilia) lub w ramach nagrody za pomyślnie zrealizowany, wielomiesięczny projekt. Jeśli jednak z takich, czy innych względów zostałeś wyznaczony/-a do organizacji imprezy firmowej – dowiedz się z mojego poradnika jak zrobić to profesjonalnie!

Jak wybrać dobre miejsce na imprezę firmową?

Przede wszystkim postaw na luz i niezobowiązującą atmosferę! Chyba nie ma osoby, która dobrze czułaby się wraz ze swoim szefostwem w prestiżowym hotelu w centrum biznesowym dużego miasta. Dobrym wyborem będzie jednak przytulna restauracja, w której można zarówno dobrze zjeść, wypić drinka lub piwo oraz skorzystać z przestrzeni do swobodnych rozmów. Idealnie jeśli restauracja posiada ogród lub taras, gdzie można spędzić miło czas na rozmowach ze swoimi współpracownikami. Jedno z takich miejsc znajduje się w Warszawie, a dokładną ofertę na imprezy firmowe znajdziesz pod poniższym adresem: http://restauracjapowsin.pl/imprezy-integracyjne

Imprezy firmowe – kilka cennych wskazówek

Po pierwsze, zadbaj o dobrą kuchnię – odwiedź wcześniej restaurację, w której odbędzie się wydarzenie i wspólnie ze znajomymi z pracy skosztujcie potraw z menu. Po drugie, porozmawiaj z menedżerem restauracji i dowiedz się, czy istnieje specjalna oferta na imprezy firmowe i integracyjne. Po trzecie – zwróć uwagę na to, czy w miejscu imprezy jest wystarczająca przestrzeń na tańce, gdyż może się zdarzyć, że będzie taka potrzeba. Po czwarte – zwróć uwagę czy restauracja posiada ogród lub taras, gdzie będzie można w spokojniejszej atmosferze porozmawiać ze swoimi współpracownikami.

Imprezy integracyjne – o czym warto pamiętać?

Przede wszystkim o tym, że za dobrą atmosferę odpowiadają ludzie. Choćby najlepsze miejsce nie sprawi, że impreza integracyjna będzie udana jeśli załoga będzie zmęczona lub jeśli w zespole są waśnie. Warto pamiętać o tym już wcześniej i omówić tą kwestię z menedżerem zespołu lub dyrektorem działu. Jeśli integracja ma się powieść, to pracownicy muszą być wypoczęci i zadowoleni z wypadu, a nie traktować go jako kolejny firmowy obowiązek, który należy “odbębnić”.

Mam nadzieję, że choć kilka wskazówek okaże się pomocnych. Powodzenia i udanej imprezy firmowej!

 

Artykuł powstał we współpracy z restauracjapowsin.pl

Autor: ania

Udostępnij ten post przez

Zostaw Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>